:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • گزارش کار آموزی سالن رنگ وتجهيزات مكانيكي آن

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/وردتعداد صفحات 120
    قیمت : 4500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد گزارش کار آموزی سالن رنگ وتجهيزات مكانيكي آن :

گزارش کار آموزی  سالن رنگ  وتجهيزات مكانيكي آن

 

 فهرست مطالب
مقدمه
ایران خودرو
سال شمار تولید انواع سواری
خودکفائی
خودکفایی پیکان ۱۶۰۰
خودکفایی پژو ۴۰۵
خودکفایی پژوآر-دی
خودکفایی خودروی پارس
خودکفایی سمند ( خودروی ملی )
معاونت تحقیقات ومهندسی
نیرو محرکه
کارخانه گیربکس سازی
کارخانه اکسل سازی
کارخانه موتورسازی شماره۲
ایزو
آموزش
مرکز آموزش ایران خودرو
زیست
تاریخچه سیستم مدیریت زیست محیطی
مرکز تحقیقات زیست محیطی
میزان مصرف سوخت و انتشار گاز دی اکسید کربن از خودرو
مواد بکار گرفته شده در ساخت خودرو
سالنها وقسمتهایی از ایران خودرو
سالن پرس شماره ۳ ایران خودرو
سالن رنگ شماره ۲ ایران خودرو
کارگاه ریخته گری چدن
مدیریت
معاونت اجرائی
آمار تولیدات سالهای اخیر
گواهینامه های بین المللی اخذ شده
مدیریت بدنه سازی
مدیریت برش و پرس
مدیریت قالب و پرس
مدیریت رنگ
مدیریت مونتاژ
گواهینامه های بین المللی اخذ شده
گواهینامه های کیفی
گواهینامه های زیست محیطی
سالن رنگ ۲
سطح ۰٫۰ متر
سطح ۸/۶
سطوح ۱۰ و ۱۳ متر
سطح ۱۱٫۵ متر
سطح ۱۷٫۵ متر
سطح ۲۵ متر
پروسه کامل یک بدنه(از بدنه آهن تا پولیشکاری رنگ رویه)
شرح کامل پروسه
شرح تجهیزات
کانوایر هوایی
چگونگی حرکت
مزایای کانوایر هوایی
معایب کانوایرهای هوایی
کا نوایرهای زمینی
کانوایرهای زمینی طولی
PRB
کانوایرهای زمینی عرضی
طولی
حرکت عرضی
حرکت دورانی
CTC
آموزش درایو های الکترونیکی الکتروموتورهای AC آسنکرون
عناوین
معرفی ساختار اینورتر سری ۳۰۰ میکرو مسترزیمنس
معرفی ساختار اینورتر سری ۴۰۰ میکرو مسترزیمنس
کنترل اینورتر درشبکه پروفیباس
معرفی وتشریح عملکرد سافت استارتر نمونه (Typical) به کاررفته در سایت رنگ ۲
مقدمه
رابطه میان تعداد قطب ها و فرکانس چرخش میدان استا تور و روتور
ماشین القائی سه فازآسنکرون
ایجاد گشتاور در موتور القائی
لغزش
فرکانس الکتریکی رتور
مدار معادل ماشین القائی
توان و گشتاور
مشخصه گشتاور سرعت
منحنی و معادله گشتاور
فرمول از روی مدار معادل تونن ماشین سه فاز بدست می آید
کنترل سرعت موتور های القائی
روش کنترل سرعت با تغییر قطب
کنترل سرعت با تغییر دادن فرکانس خط
مد های کنترلی
نتیجه گیری
روشهای کنترل موتورهای AC
کنترل سرعت با منبع ولتاژ متغیر و فرکانس ثابت
کنترل سرعت با تغییر فرکانس
درایورهای موتور AC
شکل۶-۲- نمای قسمت‌های مبدل AC به DC
شکل ۵-۲- نمای کلی یک اینورتر PWM
شکل۵-۲- ولتاژ و جریان خروجی در اینورترهای منبع جریانی
شکل۵-۲- نمای کلی یک اینورتر منبع جریانی
شکل ۲-۲- ولتاژ و جریان خروجی در روش سوئیچینگ ۶ مرحله‌ای
شکل۱-۲- نمای کلی یک اینورتر ولتاژ متغییر
شکل۷-۲- نمایی از قسمت مبدل DC به AC در PWM
شکل۸-۲- نمای مداری IGBT
مدولاسیون پهنای پالس سینوس
شکل۱۱-۲- تاثیر طول زمان روشن بودن سوئیچ‌ها بر رشد جریان
شکل۱۲-۲- تاثیر زمان روشن بودن سوئیچها در دامنه سیگنال خروجی
اینورتر SIEMENS
قابلیتهای دستگاه
شرایط محیط کار طبق استاندارد زیمنس
طریقه نصب مکانیکی MMV
طریقه نصب الکتریکی MMV&MDV
کل ۲a ترمینالهای الکتریکی MMV & MDV
شکل ۲b & 2c ‌طریقه نصب الکتریکی اینورتر به موتور
Derating ولتاژ و جریان نسبت به تغییرات ارتفاع
Derating جریان نسبت به تغییرات فرکانس سوئیچینگ
جدول ۱درصد تغییرات جریان نسبت به تغییرات فرکانس سوئیچینگ
شکل ۴تغییرات فرکانس سوئیچینگ نسبت به تغییرات ولتاژ ورودی
نکاتی در مورد کابلهای ورودی و خروجی اینورتر
نحوه نصب کابلهای کنترلی به اینورتر MDV ، MMV و MICROMASTER
شکل ۵نحوه نصب کابلهای کنترلی به اینورتر
شکل ۶ نحوه نصب کابلهای کنترلی به اینورتر MMV & MDV
ابعاد موجود درایور MDV
شکل ۸سایزهای مختلف درایور
شکل ۹ابعاد مختلف درایور MDV
شکل ۱۰ترمینالهای مختلف درایور MDV در سایزهای مختلف
عملکرد کلیدهای روی پانل اینورتر
شکل ۱۱پانل کنترلی روی دستگاه اینورتر
دکمه‌های روی دستگاه
Gراه‌اندازی موتور ‌
شکل ۱۳ ارتباط مقادیر نامی موتور با پارامترهای اینورتر
نحوة تغییر دادن فرکانس چرخش موتور
نحوه متوقف کردن موتور
کنترل محلی و کنترل از راه دور اینورتر
پارامترهای سیستم
معرفی کاملپارامترهای اینورتر زیمنس
مراحل آماده سازی و راه اندازی اینورتر سری ۴۰۰ در شبکه کنترلی پروفیباس
انجام ریست کارخانه ای
راه راه اندازی – حفاظت جریان
درمورد الکتروموتورهای ac آسنکرون
راه اندازی طبیعی ( تک ضرب)
راه اندازی با استفاده از سیستم راه انداز نرم (Soft starter)
نحوه عملکرد soft start
راه اندازی و کنترل الکترو موتور AC با اینورتر
مقایسه عملکرد راه اندازی سافت استارتر و اینورتر
سیستم حفاظت جریان درحالت کلی
مفهوم اضافه بار

مقدمه:

تقريبا هيچ کس در اين مورد شکی ندارد که اختراع چرخ، سبب اختراع بسياری از وسايل ديگر شد. اين وسيله ساده با نيروی عظيم خود به بشر اين امکان را داد تا به آرزوهای ديرينه خود مبنی بر دستيابی به درجه ای فراتر از جابجايي و تحرک ساده، برسد.

با اين حال زمان دقيق اين اکتشاف در تاريخ در دسترس نيست، ولی اين احتمال وجود دارد که طرح و ايده اين اختراع از غلتک هايي که برای تکان دادن اجسام سنگين و غير قابل حرکت استفاده می شده است، گرفته شده باشد. و درست از همين جاست که داستان اتومبيل و خودرو آغاز می شود.

کار حمل و نقل، چه کالا و چه مسافر، از زمانی که کالسکه ها و ارابه ها مهندسی پيشرفته را به کار گرفتند، رو به آسانی گرويد و پيگيريهای بدون وقفه و پيشرفت های تکنولوژی سبب شد تا افرادی همچون کارل بنز (Karl Benz)، گوتليب دايملر (Gottlieb Daimler) و ويلهلم می باخ (Wilhelm Maybach) طرح ريزی اختراعی را که خبر رسان آغاز عصر خودرو بود، انجام دهند. عصری که تماما چهره ای پر جنب و جوش و فعال داشت و هنگامی که قدرت حرکت و ابزارآلات ماشينی نيز باهم آميخته شدند، کم کم تبديل به تفريحی خوب و لذت بخش شد.

امروزه، ابتکار و ذهن خلاق آن پيشگامان و مخترعان، سنتی ديرينه را برای ما باقی گذاشته است. سنتی که خودرو سازان متعهد به حفظ و نگهداری آن هستند:

تضمين اين نکته که آنها می توانند جابجايي و حرکت ما را با ساختن ماشين هايي که هميشه قسمتی از انقلاب چرخ هستند، تامين کنند                                                                    

گزارش کار آموزی سالن رنگ وتجهيزات مكانيكي آن

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright filintel.ir 2009-2022