:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • دانلودتحقیق تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون

    دسته :

    تحقیق

    فرمت/وردتعداد صفحات 142
    قیمت : 9000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد دانلودتحقیق تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون :

دانلود تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون

فهرست

روش تحقيق :

مقدمه :

تبليغات (Advertising)

قيمت (Price)

بسته بندي (Packaging)

بسته بندي از ۴ ديدگاه مختلف :

روابط عمومي (Public Relation)

قدرت (Power)

اصول و مفاهيم ارتباطات بصري

نتيجه گيري

تاريخچه مختصر تبليغات :

۱- تبليغات بازرگاني در دوران نخستين

۲- تحولي شگرف با پيدايش صنعت چاپ

تبليغات ؛‌گذشته ، حال ، اينده

تبليغات بازرگاني در عصر اطلاعات

ارتباط ناهمزمان ارتباط دائمي پيام ها

جمع زدايي گرايش به ارتباطات فردي

ارتباطات تعاملي دو طرفه بودن فرايند ارتباطي

روانشناسي اجتماعي تبليغات

مقدمه :

تعريف تبليغات

اركان تبليغات

د – پيام گيران يا مخاطبان

ارزيابي تبليغات

روانشناسي تبليغات

ايجاد انگيزه

هيجان در برابر منطق

كنترل افكار و اعتقادات

مقدمه

كليات

چشم انداز تبليغات بازرگاني در عصر اطلاعات

بازارسنجي از طريق تبليغات اينترنتي

مقررات و قوانين تبليغ اينترنتي

تبليغات تعاملي

مشتري محوري در اينترنت

سهولت ارزيابي تبليغات مختلف بازرگاني

فعاليت هاي پيشبردي (promotional activities) تبليغات در كشورهاي حوزه خليج فارس

پيشنهادها:

بزرگترين بيلبورد اروپا

جمع بندي:

پيشنهادات:

منابع :

 

روش تحقيق :

در اين مقاله تحقيق براساس مقالات اينترنتي صورت گرفته كه در آن تأثير تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقيق قرار گرفته است.

مقدمه :

تبليغات بازرگاني، مخالفان و موافقان زيادي دارد. اما به هر حال واقعيتي است كه خود را بر همه ما تحليل كرده و آثار عميق آن بر عرصه هاي مختلف اقتصادي،‌فرهنگي،‌اجتماعي و سياسي، به معماران زندگي جمعي اجازه ناديده گرفتن آن رانميدهد؛ به ويژه آنكه تبليغات بازرگاني به يكي از اصلي ترين منابع مالي رسانه ها تبديل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پيام هاي تجاري برانگيخته است. هنگامي كه پيدايش رسانه هاي نوين نظير ماهواره و اينترنت و پخش فرامرزي و بدون مانع آنان را هم در نظر بگيريم، انگيزه و دلايل نهضت قانونمند كردن تبليغات بازرگاني صدچندان مي شود.

از اين رو،‌مديران و طراحان زندگي مسالمت آميز جمعي در سراسر جهان حركتي پرشتاب را به سمت تدوين قوانين تبليغات بازرگاني آغاز كرده اند. امروز شاهد آن هستيم كه افزون بر قوانين ملي،‌تلاش هاي منطقه اي و جهاني براي پي ريزي نظام مطلوب براي اين رشته خاص از علوم ارتباطات صورت مي گيرد. بااين حال كشور ما هنوز هم فاقد قانون تبليغات بازرگاني است و آثار نامقبول اين خلا قانوني چنان آشكار گشته است كه ديگر كسي منكر ضرورت و فوريت جبران آن نيست.

در اين راه استفاده از دانش و تجربه ديگران خردمندانه و لازم است، اما بدون ترديد بومي سازي آن و انتخاب الگوي مناسبي كه با مباني حقوقي و ديني ما نيز مغاير نباشد،‌نيازمند «بررسي تطبيقي اصول و مباني تبليغات بازرگاني درجهان معاصر،‌ايران و اسلام» است؛ البته با «يك رويكرد حقوقي».

تبليغات (Advertising)

در بسياري از كتب و مقالات علمي در مورد بازاريابي،‌بحث پيشبرد، فروش را به ارتباطات Communication تعبير كرده اند. در حقيقت نامگذاري فوق داراي يك علت منطقي و رفتارشناسي است.

تبليغت به معني انتشار يك پيام به گروه يا گروههاي از جامعه به منظور دستيابي به هدف يا اهداف معين بازرگاني ، سياسي، اقتصادي واجتماعي است. در پيشبرد فروش،‌هدف تبليغات، هدف بازرگاني است و منظور از آ“،‌اطلاع رساني و راهنمايي به خريداران بالقوه كالاها و خدمات در مورد كيفيت، قيمت، مشخصات ، مزايا و كالا ديگر اطلاعاتي است كه احتمالاً در تصميم گيري خريدار داراي نقش و اثر مثبت دارد.

بنابراين تا اين قسمت مطالب پي برديم كه بايد همواره به ۳ دسته از عناصر در فعاليتهاي بازاريابي عنايت داشت.

دسته اول :‌عناصر مادي محيط يا بازار هدف بود كه ميتوان مهمترين آنها را جمعيت و خصوصيات آن، توسعه اقتصادي، سرمايه هاي مالي انساني وقتي و بالاخره علوم و تكنولوژي نام برد.

دسته دوم : عناصر غير مدي محيط يا بازار هدف بود كه از آن زمره؛ خانواده، نهادهاي مذهبي، آداب و رسوم، ارزشها ،‌قوانين ، هنر و زبان و ادبيات را ميتوان برشمرد.

دسته سوم : آميخته بازاريابي نام داشت كه به هفت P موسوم است و معادلهاي فارسي آنها را بايد محصول يا كالا، قيمت ، توزيع،‌پيشبرد فروش، بسته بندي، روابط عمومي وقدرت ناميد.

دانلودتحقیق تأثير تبليغات بازرگاني در عصر ارتباطات براي كالاهاي گوناگون

قیمت : 9000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright filintel.ir 2009-2022