:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • تحقيق بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي

    دسته :

    صنايع غذايي

    فرمت/وردتعداد صفحات30
    قیمت : 2700 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد تحقيق بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي :

تحقيق : بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد

 فهرست

مسئله ی تحقیق :   ۱
پیشینه ی تحقیق :   ۱
اهداف تحقیق :   ۱
فرضیات تحقیق :   ۲
متغییر های تحقیق :   ۲
نوع تحقیق :   ۳
جامعه ی آماری :   ۳
نمونه آماری :   ۳
اصطلاحات و واژه های تحقیق :   ۳
تعریف  تبلیغات ( ADVERTISIN ) :   ۴
مدیریت محصول و فروش:   ۴
ترویج فروش و تبلیغات:   ۵
نتایج حاصل بازاریابی هدفمند:   ۵
هزینه تبلیغات :   ۶
چکیده :   ۶
هدف تبلیغات :   ۸
ویژگی تبلیغات :   ۸
آثار تبلیغات :   ۹
روشهای تعیین بودجه تبلیغات :   ۱۰
مشکلات و تنگناههای تحقیق :   ۱۶
سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای فروش   ۱۶
منابع:   ۲۰

چکیده :

هر بنگاه بازرگانی و تولیدی در شرایط مختلف مکانی و زمانی و یا بر حسب موقعیت های مختلف رکود و کسادی رونق معاملات یا بحران از حربه های خاص برای افزایش فروش یا تهاجم در بابر رقبا استفاده می نمایند .

برخی از کاراترین حربه های فروش به قرار زیرند :

۱-  کیفیت برتر

۲-  قیمت پایین تر

۳-  ارایه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

۴-  تسهیلات خرید

۵-  بسته بندی و طرح و رنگ

۶-  زمان تحویل

۷-  تبلیغات دایمی و فراگیر

۸-  تعداد عوامل فروش

۹-  توسعه ویژگیها

۱۰-  هدایای تبلیغی

۱۱-  ارایه سرویس بهتر

۱۲-  تمرکز روی نیازهای مصرف کننده

اهداف تحقيق :

۱- با توجه به ساز و كار توليد در شركت هاي خصوصي برنامه هاي فروش و اثرات آن بر نوسانات بازاربر آن شديم تا به بررسي موضوع تبليغات و فروش بپردازيم .

۲- به منظوريافتن رابطه ي بين هزينه ي تبليغات و فروش و تعميم نتايج حاصله در افزايش سطح آگاهي عموم و شركت ها نسبت به هزينه ي تبليغات به تحقيق در اين موضوع پرداختيم .

۳- با نگرش به اينكه نظام بازاريابي رايج در دنياي امروز نظام بازار گرا است ( اولويت با بازار مصرف كننده است) و اعتقاد بر اين است كه با تامين نيازهاي مصرف كننده و خدمت به او نهايتا فروش بنگاهها تامين مي شود لزوم فعاليت هاي ارتباطي و تبليغاتي مشخص مي شود .

فرضيات تحقيق :

۱- به نظر مي رسد هر قدر هزينه ي تبليغات بيشتري صرف شود فروش شركت ها نيز افزايش مي يابد .

۲- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه ي تبليغات و تقاضاي مشتريان وجود دارد .

۳- به نظر مي رسد با منظور كردن هزينه اي صرف تبليغات كالا كيفيت آن كالا بيشتر مي شود .

۴- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه تبليغات و چرخه ي عمر محصول وجود دارد .

۵- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه تبليغات و رقابت با ساير موسسات وجود دارد .

متغيير هاي تحقيق :

متغيير هاي مستقل :

 

هزينه ي تبليغات

 

متغييرهاي وابسته                                                                                       

تحقيق بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي

قیمت : 2700 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright filintel.ir 2009-2022