:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه بررسي رابطه جايگاه مهار بيروني و دروني با رضايت تحصيلي

    دسته :

    روانشناسی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 70
    قیمت : 7000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه بررسي رابطه جايگاه مهار بيروني و دروني با رضايت تحصيلي :

پروژه بررسي رابطه جايگاه مهار بيروني و دروني با رضايت تحصيلي 

فهرست مطالب

چکیده …………………………… الف

فصل اول……………………………. ۱

مقدمه …………………………….. ۲

بیان مساله ………………………… ۶

اهمیت و ضرورت تحقیق…………………. ۸

اهداف تحقیق……………………….. ۱۱

تعریف اصطلاحات …………………….. ۱۲

فصل دوم،پیشینه ، تحقیق……………… ۱۴

مقدمه ……………………………. ۱۵

دیدگاههایی درباره شخصیت…………….. ۱۶

شخصیت از نظر فروم………………….. ۱۶

شخصیت از نظر یونگر…………………. ۱۷

شخصیت از نظر ماری………………….. ۱۷

نگرش فرانکل به شخصیت……………….. ۱۸

نگرش مزلو به شخصیت…………………. ۱۸

چشم اندازی به رشد شخصیت ……………. ۱۸

دیدگاههایی در باره رشد شخصیت ……….. ۱۹

رشد شخصیت از نظر یونگر……………… ۱۹

رشد شخصیت از نظر ماری………………. ۲۰

عوامل موثر بر رشد شخصیت…………….. ۲۰

نظریه های نسخ شناسی شخصیت…………… ۲۱

نظریه های تحلیلی عاملی شخصیت………… ۲۳

نظریه کاتل………………………… ۲۳

نظریه انسان گرایی در شخصیت………….. ۲۵

نظریه های شناختی شخصیت……………… ۲۶

ماهیت شخصیت ………………………. ۲۷

سنجش شخصیت………………………… ۲۸

مسائل اساسی در سنجش شخصیت…………… ۲۸

اعتبار……………………………. ۲۹

مهار …………………………….. ۲۹

میل به مهار……………………….. ۳۰

توهم مهار…………………………. ۳۱

پیامدهای اعتقاد داشتن به مهار……….. ۳۲

تفاوتهای فردی در درک جایگاه مهار ……. ۳۳

واکنش در برابر از دست دادن مهار……… ۳۵

جایگاه مهار……………………….. ۳۵

جایگاه مهار درونی – بیرونی …………. ۳۷

طبقه بندی سه بعدی از نظر واینر………. ۴۰

جایگاه مهار درونی و بیرونی از نظر واینر. ۴۲

نظریه یادگیری اجتماعی………………. ۴۳

توان رفتاری ………………………. ۴۳

انتظار……………………………. ۴۴

ارزش تقویت………………………… ۴۴

موقعیت روان شناختی ………………… ۴۵

آزادی حرکت………………………… ۴۵

روشهای راتر برای سنجش مفاهیم خود…….. ۴۶

انگیزش رفتار از نظر راتر……………. ۴۸

انتظارات مربوط به جایگاه هندسی مهار….. ۴۹

نظریه اسناد……………………….. ۵۳

اسنادهای بعد از موفقیت و شکست……….. ۵۳

تغییر دادن اسنادها برای بهبود عملکرد…. ۵۵

دیدهای بازده تحصیلی بر اسناد………… ۵۶

زمینه های کاربردی آزمونها…………… ۵۸

زمینه تحصیلی ……………………… ۵۹

پیشنهادات ………………………… ۶۱

نتیجه گیری………………………… ۶۲

خلاصه …………………………….. ۶۳

منابع ……………………………. ۶۵

 

 

چکیده:

تعاریف مختلفی از شخصیت ارائه شده است که هر یک بر وجهی از شخصیت تأکید کرده‌اند. هیلگارد (Hilgard) شخصیت را «الگوهای رفتار و شیوه‌های تفکر که نحوه سازگاری شخص را با محیط تعیین می‌کند» تعریف کرده است در حالی که برخی دیگر «شخصیت» را به ویژگیهای «پایدار فرد» نسبت داده و آن را بصورت «مجموعه ویژگیهایی که با ثبات و پایداری داشتن مشخص هستند و باعث پیش بینی رفتار فرد می‌شوند» تعریف می‌کنند.
شخصیت (Personality) از ریشه لاتین (Persona) که به معنی «نقاب و ماسک» است گرفته شده است و اشاره به ماسک و نقابی دارد که بازیگران یونان و روم قدیم بر چهره می‌گذاشتند و این تعبیر تلویحا به این موضوع اشاره دارد که «شخصیت هر فرد ماسکی است که او بر چهره خود می‌زند تا وجه تمایز (تفاوت) او از دیگران باشد.

شخصیت به همه خصلتها و ویژگیهایی اطلاق می‌شود که معرف رفتار یک شخص است، از جمله می‌توان این خصلتها را شامل اندیشه ، احساسات ، ادراک شخص از خود ، وجهه نظرها ، طرز فکر و بسیاری عادات دانست. اصطلاح ویژگی شخصیتی به جنبه خاصی از کل شخصیت آدمی اطلاق می‌شود.

 

پروژه بررسي رابطه جايگاه مهار بيروني و دروني با رضايت تحصيلي

قیمت : 7000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : جمعه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright filintel.ir 2009-2022