:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • پروژه كارآفريني چاپ و توليد عكس رنگي

    دسته :

    کارآفرینی

    فرمت/وردتعداد صفحات66
    قیمت : 6500 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد پروژه كارآفريني چاپ و توليد عكس رنگي :

كارآفريني  چاپ و توليد عكس رنگي 

 

فهرست 

پيشگفتار …………………………. ۱

مقدمه ……………………………. ۲

 

فصل اول : کلیات

الف : تعاریف مفاهیم و اصطلاحات……….. ۴

ب: تعریف و تشریح موضوع تحقیق………… ۱۱

ج : اهداف پروژه…………………… ۱۴

 

فصل دوم : جمع آوری مقدماتی اطلاعات ( پیشینه طرح )

الف : تاريخچه چاپ و توليد عكس در جهان و ايران ۱۶

ب : تاريخچه طرح …………………… ۲۵

 

فصل سوم : برنامه عملیاتی

الف : تهیه و تبدیل مواد اولیه ………. ۲۷

ب : خدمات طرح …………………….. ۲۸

ج : روشهای بازار یابی و تبلیغات …….. ۲۸

 

فصل چهارم : نیروی انسانی

چارت تشكيلاتي ……………………… ۳۰

 

فصل پنجم : منابع مالی

الف : ضوابط جواز تاسيس و گذفتن مجوز …. ۳۲

ب : توجيه اقتصادي طرح : ……………. ۳۳

نتيجه گيري ……………………….. ۵۰

فهرست منابع ………………………. ۵۲

مقدمه

كارآفريني فرايندي است كه فرد كارآفرين با ايده‌هاي نو و خلاق و شناسايي فرصتهاي جديد و با بسيح منابع ،‌مبادرت به ايجاد كسب و كار و شركت‌هاي نو، سازمانهاي جديد و نوآور و رشد يابنده نموده كه توأم با پذيرش مخاطره و ريسك است و منجر به معرفي محصول و يا خدمت جديدي به جامعه مي‌گردد.» کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها  در  بازار کار وتولید  برای توانایی فردی مورد  بررسی قرار می دهد  و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه  تمایل داشته  باشی به  جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این  مجموعه  سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.مقـــدمه :

  هدف از اجراي اين طرح احداث يك واحد ظهور وچاپ عكس سياه وسفيد ورنگي در ابعاد ۳×۲ تا ۷۰×۱۰۰ بصورت مكانيزه وتجاري جهت استفاده در نمايشگاهها ، تهيه كاتالوگ وبروشورهاي تبليغاتي ، معرفي محصولات توليدي واحدهاي صنعتي ، عكسهاي پرسنلي ، يادبود ،مجالس و… مي باشد.

 روش :–  ۱- ظهور فيلم: نخست فيـــــلم عكاســـي درتاريكخانه باز شــــده وتوسط گيـــــره برروي هنگر (Hanger)آويخته مي شود.سپس هنگر رابرروي اولين شيار ترانسپورت قرارداده وآنرا بصورت پله اي بلند نموده ودر مخازن مربوطه ، حاوي مواد ظهور وثبوت وشستشو ، به مدت مشخص قرار مي دهند. درادامه هنگرها توسط زنجير نقاله از خشك كن عبورداده شده وپس از قرار گرفتن در يك سطح شيبدار، درقسمت پائين سطح شيبدار برروي يكديگر جمع مي شوندواپراتور با باز كردن درب اتاقك ، هنگرهاي آمادة چاپ برروي كاغذ را خارج مي كند.

۲-  ۲- دستگاه ظهور عكس: پس از آنكه ظهور فيلم انجام شد، رول عكس جهت ظهور در تاريكخانة دستگاه ظهور عكس قرار گرفته وتوسط مجموعه اي از غلتكهاي ترانسپورت باز شده وبعداز عبور از مخازن ظهور وثبوت وشستشو ، وارد خشك كن مي شود. دراين قسمت بوسيلة دمنده والمنت هاي ميله اي ، كاغذ خشك شده ودر قسمت جمع كن كاغذ، مجددا روي قرقره پيچيده وآمادة برش مي گردد.

۳-  ۳-    دستگاه ميكسر: اين دستگاه بمنظور مخلوط كردن مواد شيميايي مختلف جهت مخازن جبراني دستگاه ظهور عكس وفيلم بكار مي رود . بدينصورت كه مواد مختلف درداخل ؟آن ريخته شده وتوسط يك دستگاه الكتروپمپ سيركوله مي شود.

سبك در عكاسي

عكاسي بدون داشتن يك سبك مشخص امكان‌پذير است. به راحتي عكس‌هاي زيادي بگيريد و به طور حتم چند عكس قابل قبول خواهد بود اين‌هااتفاقات خوش‌آيندي هستند.اگر عكاس به موضوعات كمپوزيسيون و ارتباط با بيننده برايرسيدن به يك ايده در خصوص خوب و قابل تأمل بودن عكس فكر كند، يك سبك شكل مي‌گيرد ودر آن صورت در صد بيشتري از عكس‌ها قابل قبول خواهد بود.ممكن است برخي‌ها معتقدباشند كه استفاده از سبك محدوديت‌ها و الزاماتي را به همراه دارد كه اين انتقادمي‌تواند عادلانه باشد. پيروي زياد از هر استانداردي، حتي موارد ناخواسته مي‌تواندمنجر به

تاريخچه عكاسي مستند

پي بردن به اين نكته كه دوربين قادر است واقعيت را تفسير كند، تاريخ عكاسي مستندرا وارد مرحله‌ي جديد مي‌كرد. كشف اين توانايي دوربين كه قادر است آينه‌اي را درمقابل جامعه قرار دهد و جهانيان نيز مي‌توانند بازتاب تصوير آن را بينند. «جاكوبريس» دانماركي الاصل كه در اواخر قرن نوزدهم گزارشگر و روزنامه‌نگار بود، از اولينافرادي بود كه نشان داد از عكس مي‌توان به‌عنوان استناد و مدارك اجتماعي سود جست. او در دوره‌ي بحران اقتصادي امريكا با دوربين‌اش به امريكايي‌ها فهماند كه درنوشته‌هايش چه چيزهايي را

 

 

پروژه كارآفريني چاپ و توليد عكس رنگي

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright filintel.ir 2009-2022