دانلود پاورپوینت چرا کیفیت درعرضه کالا وخدمات
فهرست
مقدمه
تاریخچه
فسلفه های مدیریت کیفیت
چهاراصل دیمینگ
اصول کیفیت
تشخیص و پاداش
اندازه گیری فرایند
اندازه گیری برون داد(خروجی)
اندازه گیری های نتایج
چه چیزهایی برون داد هستند؟
ابعاد هشت گانه کیفیت
پنج معیار درجه بندی
مقدمه
بعد از جنک جهانی دوم اقتصاد به تاریخ مدرنی راه یافت، بطوری که مصرف کنندگان به یک نظم و آرایش کامل انتخاب و خدمات دست یافتند(شکل ۱-۱)از بودن نسبی بازرا بین المللی بروری شرکت های خارجی این مفهوم را برداشت که بصورت فزنیده رقابت شدید در بین کالاهای اقتصادی بادرجات دستمزد کمتر تولیدایجاد شده است.ازنظر اقتصادی این نوید دهنده هزینه کمتر سرمایه ای در اقتصاد وبکارگیری روش های دیگر اداری از نقطه نظر اقتصاد شاغلین است. این شرایط با این واقعیت که مصرف کنندگان در سطح جهان آن کالاها وخدماتی را انتخاب می کنند که کلیه انتظاراتشان را برآورد کند همراه گردید. این به آن معنی است که مدیران بایستی روش های مدیریت خود را به طریقی عوض کنند تا در بازار باقی بمانند.وملتها بایستی در حفظ و نگهداری استاندارد، در زندگی خود کوشا باشند.
دانلود پاورپوینت چرا کیفیت درعرضه کالا وخدمات
قیمت : 2000 تومان