:: با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.
  • گزارش کار آموزی روابط عمومي در شركت سهامي بيمه ايران

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت /ورد تعداد صفحات113
    قیمت : 7000 تومان

::
توضیحات بیشتر در مورد گزارش کار آموزی روابط عمومي در شركت سهامي بيمه ايران :

دانلودكارورزي  روابط عمومي در شركت سهامي بيمه ايران

فهرست

 

عنوان

 

پيشگفتار ……………………………………………………………………………………………………………     ۴

روابط عمومي در نگاهي كلّي………………………………………………………………………………..     ۵

مقدمه اي كلي براي كاروزي ………………………………………………………………………………..   ۳۲

 

فصل اول : شركت سهامي بيمه ايران

تأسيس………………………………………………………………………………………………………………   ۳۶

نمودارسازماني…………………………………………………………………………………………………… ۳۷

شروع فعاليت ها، اهداف، سياست ها………………………………………………………………………  ۴۱

طرحهاي اجرايي و برنامه ريزي هاي اينده………………………………………………………………..   ۴۵

 

فصل دوم: روابط عمومي شركت سهامي بيمه ايران

شرح عملكرد……………………………………………………………………………………………………..   ۵۵

نمودار سازماني ………………………………………………………………………………………………….   ۵۸

شرح وظايف كلي / عناوين شغلي ………………………………………………………………………..   ۶۰

انتشار ترازنامه مالي شركت به منظور شفاف سازي …………………………………………………   ۹۱

آشنايي با نشريه پيام بيمه ……………………………………………………………………………………..   ۹۵

 

فصل سوم : ضمائم ـ منابع

 

ضمائم ……………………………………………………………………………………………………………  ۹۸

منابع ……………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۷

پيشگفتار :

 

يكي‌ از عواملي‌ كه‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهميت‌ و ارزش‌ اساسي‌ دارد و آنها رادرنيل‌به‌ هدف‌ها ياري‌ مي‌دهد ; كيفيت‌ رابطه‌ آنها با افرادو مؤسساتي‌ است‌ كه‌ باآنها سروكار دارند و همچنين‌با افكار عمومي‌ جامعه‌اي‌ است‌ كه‌ در آن‌ به‌ فعاليت‌ مشغولند. هر اندازه‌ اين‌ ارتباط به‌ شكل‌ مؤثري‌ گسترش‌ يافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستيابي‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر مي‌باشد . اكنون‌ به‌ عنوان‌ يك‌ اصل‌ اساسي‌ در مديريت‌ پذيرفته‌ شده‌ كه‌ افراد و مؤسسات‌ براي‌ رسيدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نيازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درك‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ با يكديگر و عموم‌ مردم‌ مي‌باشند .

مديران‌ مؤسسات‌ به‌ دلايل‌ فوق‌، در تشكيلات‌ خود اقدام‌ به‌ تأسيس‌ دفتر، واحد يا بخشي‌ تحت‌عنوان‌ روابط عمومي‌ نموده‌اند تا از طريق‌ آن‌ ارتباط مفيد و مؤثر را با افراد داخل‌ و خارج‌ سازمان‌ برقرارنمايند و با آگاه‌ كردن‌، تشويق‌ و ترغيب‌ آنان‌، به‌ اهداف‌ مديران‌، سريعتر، راحت‌تر و با هزينه‌ كمتر جامه‌عمل‌ بپوشانند . دست‌ اندركاران‌ چنين‌ دفاتري‌ همه‌ روزه‌ در تلاشند تا با استفاده‌ از تكنيك‌ها وتخصص‌هاي‌ حرفه‌ روابط عمومي‌، به‌ گسترش‌ تفاهم‌ و ارتباط مؤثر بپردازند .  دکتر حميد نطقی بنيانگذار روابط عمومی علمی در ايران در تعريفی  که از روابط عمومی از او خواسته شد معتقد است : روابط عمومی  وكيل مدافع سازمان در بيرون و مدعی العلوم در داخل سازمان است . دراين گزارش  به برخی  مباحث روابط عمومی و تبيين  جايگاه آن در شركت سهامي بيمه ايران  پرداخته می شود .

 

گزارش کار آموزی روابط عمومي در شركت سهامي بيمه ايران

قیمت : 7000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]
  • Facebook |
  • Twitter |
  • Delicious |
  • Email
  • :این مطلب را به اشتراک بگذارید یا به دوستان تان پیشنهاد دهید
بروز رسانی : شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
راهنمایی خرید

آمارگیر وبلاگ

© Copyright filintel.ir 2009-2022